Cumu aduprà i clips di rilegatura in a mo vita di ogni ghjornu?

5 anni prima, i clips di legante in a mo mente hè un clip chì hè adupratu solu per i contabili, chì l'utilizanu per legà e fatture, i biglietti, i documenti, i documenti ecc. assai più utile ch'e possu imagine !

Prima aghju trovu chì hè u megliu articulu per richiudere i sacchetti di cibo in casa, ci sò sempre assai sacchetti di cibo aperti ma ùn pudemu micca finisci immediatamente, cum'è un saccu di tè, un saccu di patatine fritte, un saccu di patatine fritte. noci, un saccu di pasticci, un saccu di latte in polvere, un saccu di lavà in polvere, un saccu di cibo per animali ... Piegheraghju l'estremità di apertura, dopu aduprà un clip di legame, clip on, allora serà assai salvatu. , listessu cum'è saccu sigillatu, impediscenu l'alimentariu da l'umidità, a polvera, l'insetti, i batteri, etc., è un vantaghju di un clip di legatore di metallo in paragunà cù un clip di plastica hè chì u legante di metallo hè assai più endurable, più fermu, più forte, u plasticu. quelli sò facirmenti borken dopu à qualchi tempu, o ùn pò tene l 'apertura chjusu fermamente.Allora questu hè u modu chì aghju utilizatu i clips di rilegatura soprattuttu in a vita di ogni ghjornu, è aghju trovu chì i clips di rilegatura sò a megliu scelta quandu aghju questi tipi di prublemi, è hè una parte impurtante di picculi articuli chì duvemu avè in casa nostra.

clips e sacchetti per raccoglitori
usu di clip di rilegatura 35
i clips di rilegatura usanu 40

A seconda manera chì aghju utilizatu i clips di leganti per suprattuttu, hè chì l'aghju utilizatu cum'è pinze per a ropa, quandu aghju asciuttu una robba cù un appenditore fora, aghju sempre aduprà qualchi clips di legante per appiccicà a robba cù i ganci, per evità a robba per "scivolare". " da u ganciu, o "andatu cù u ventu", cù u listessu mutivu, aghju trovu clips di leganti metalliche sò più forti è più endurable cà i soliti pinze per a ropa, è perchè i clips di leganti anu diverse dimensioni, da u grande (51mm) à u assai chjuca (13 mm), cusì pò guasi adatta à ogni tipu di e nostre esigenze sicondu a dimensione di u rail di l'hanger, o l'ingrossu di a robba, mentre chì hè difficiule di truvà una pinza per a ropa per risponde à queste esigenze ogni volta.

usu di a clip di rilegatura 26
clips di rilegatura 69
usu di a clip di rilegatura 1

Essendu un lettore, marcatura hè spessu usata in i nostri ghjorni di lettura, però, i marcati triditional ùn sò spessu micca còmode d'utilizà, pensu chì u mutivu principale chì ùn puderebbe sempre mantene un marcatu, hè chì hè faciule per esse persu, per sfilà. è ogni volta chì l'aghju messu in qualchì locu, ùn pudia micca ricurdà induve hè a prossima volta.Allora pensu chì un clip di legante pò esse una scelta megliu, perchè, ùn aghju micca bisognu di ricurdà induve hè l'ultimu, solu bisognu di piglià unu da u mo stock di clips di legante, clip nantu à a pagina chì vogliu marcà.E utilizendu un clip di legante cum'è u marcatu, hà un vantaghju extra --- pò ancu esse usatu cum'è un pesu di carta, chì pò mantene l'altra parte di u vostru libru per esse aperta, senza sempre tene e pagine da a manu.

usu di clip di rilegatura 32
clips di rilegatura 62
i clips di rilegatura usanu 34

Ci hè parechje altre manere di utilizàclips di rilegaturain a nostra vita di ogni ghjornu, in ogni modu, u sopra hè u modu chì aghju utilizatu soprattuttu in a mo vita di ogni ghjornu, è a prossima volta, pensu chì pruvaraghju à aduprà un clip di legante per mantene a cuda di u mo dentifricu, è aduprà un clip di legante cum'è penna. detentore quandu aghju assistitu solu à una riunione cù un librettu è una penna.;-)


Tempu di Postu: Dec-21-2021