L'usu generale di i clips di rilegatura

Tuttu u mondu hà bisognu di travagliu, è u travagliu hà sempre bisognu di fugliali, o duvete fà o mantene qualchi fugliali nantu à u vostru scrittore, o in u vostru cabinet d'uffiziu.

schedari di carta

Calchì volta avete parechji schedari inseme è ùn vulete micca chì alcuna pagina di elli sia persa, ma s'ellu li graffate inseme, serà un prublema quandu vulete separà più tardi, o i schedari sò troppu grossi per esse graffati, cusì in questi casi, uclips di rilegaturaSerà a megliu scelta, per clipà inseme, serà assai còmuda è faciule per rializà queste funzioni, perchè, pudete ligà i ducumenti inseme cù i clips di legante, è quandu vulete esse separati, basta à caccià. i clips di rilegatura, è questu hè assai faciule è convenientu!

clip di rilegatura tipica

I clips di rilegatura sò ancu spessu usati per chjappà i biglietti, perchè, ci sò sempre parechje carte inseme, è ùn pudete micca staple, cusì in parechji casi, i clips di rilegatura sò a megliu scelta.

i biglietti

In ogni casu, i clips di binder anu ancu usi tremendi, pò esse appiicati in una larga gamma di a nostra vita, per esempiu, pudete aduprà per chjappà i sacchetti in casa (se apre un saccu di cibo è ùn pudia micca finisce subitu, avete bisognu di rialzà u saccu dopu, ma certi sacchetti ùn anu micca e funzioni di resealing, cusì pudete aduprà un clip di legante per richiunà u saccu, altrimenti u vostru alimentu dentru diventerà deterioratu pocu è ùn serà micca comestible).

clips di rilegatura 52

è pudete aduprà per chjappà e cravatte in casa, per chjappà i vostri vestiti quandu l'asciugate fora, (per ch'ellu ùn sia micca sbattutu da u ventu!), Pudete ancu aduprà cum'è un marcatu, o ancu un faciule. supportu di u telefuninu, ecc. Ecc. ... Vogliu ricumandemu di fighjà u video in youtube per avè più cunsiglii nantu à i clips di rilegatura, basta à scrive "clips di rilegatura" in a barra di ricerca di youtube, è vi vede quantu utile un clip di rilegatura puderia. be, quelli video sò maravigghiusu!

usu di a clip di rilegatura 29

Ebbè, quanti clips di legante avemu?fighjate, avemu u più basicu - u neru, è dopu u culurita, l'avemu in l'imballaggio di scatuli di plastica, scatula di carta, carta di blister è sacchetti diversi, è quellu di impugnatura morbida, si sente più dolce per i manici, u culore d'argentu, è quellu cù logu stampatu, quellu cù figuri cavuti, cum'è l'emojis, chì hè assai interessante.È a più bella - cù mudelli o disinni di moda (clips di rilegatura di moda), hè diventatu più è più populari avà ... è quellu cù un manicu speciale, u manicu hè divertente o creativo, è quellu cù un manicu di memo, pudete appiccà una nota nantu à u manicu, chì qualchì volta vi aiuta à ricurdà qualcosa (forse). abbastanza utile, nò?) , è quellu hè magneticu, chì significa, dopu avè tagliatu qualchi schedari, carta o carta, pudete solu mette nantu à u pannellu d'acciaio senza cascà, sapete, qualchì volta hè assai utile è cunvene per lascià. a ghjente vede.

Clips per raccoglitori di emoji

È infine, avemu ancu i clips di primavera, una assai tipica è cumuna.

Clips di primavera di culore d'argentu

Ebbè, queste sò a nostra famiglia di clips di rilegatura, i nostri prudutti principali, vendemu più di 1 miliardi di pezzi di sti clips di rilegatura ogni annu, simu unu di u più grande fabricatore di clips di rilegatura in u mondu.


Tempu di Postu: Dec-18-2021