Cumu fà un supportu mobile simplice cù solu una o duie clips di rilegatura?

Oghje, u telefuninu mobile hè statu unu di l'articuli di trasportu più impurtanti di tutti, pudemu fà quasi tuttu cù solu un telefuninu intelligente!... Ci cumunicemu cù l'altri per ellu, trasferemu ritratti o fugliali per ellu, mandemu messagi da ellu, facemu foto da ellu, l'utilimu per leghje, l'utilimu per l'apprendimentu, l'utilimu cum'è alarmer, l'utilimu cum'è una radiu, l'utilicemu cum'è u lettore di TV, l'utilicemu cum'è u lettore di musica, l'utilicemu cum'è u nostru centru di recreazione, l'utilizamu per cumprà quasi tuttu ciò chì avemu bisognu, l'utilizamu per fà pagamentu in ogni locu, usemu cum'è a calculatrice, l'utilicemu cum'è un registratore, l'utilicemu cum'è un notebook, l'utilicemu cum'è navigatore, l'utilicemu cum'è u gestore di a nostra capitale è l'infurmazioni, l'utilicemu cum'è u dizziunariu più putente in manu, avemu aduprallu cum'è maestru di tuttu ciò chì ùn sapemu micca ... In u futuru, a ghjente l'utilizarà per cuntrullà tuttu ciò chì liganu, è serà solu una parte inseparabile di u nostru corpu ... centru di tutte e nostre risorse, u centru di a nostra vita è u travagliu ...

Cusì un supportu mobile hè qualchì volta veramente utile è necessariu, ma ùn pudemu micca portà unu o truvà un supportu mobile ogni volta / in ogni locu, in ogni modu, un picculu "clip binder" hè sempre faciule d'acquistà, perchè hè largamente utilizatu in ogni locu. uffiziu, è u più impurtante, hè estremamente economicu, ma cumu fà un semplice supportu di telefuninu cù solu 1-2 clips di rilegatura ? - pudete avè 3 modi per fà quellu chì si adatta à voi:

1. U modu più simplice, basta aduprà una taglia "L" (forse esse 50mm o 40mm)clip di rilegatura, clip una estremità di u telefuninu (è attentu à ùn appughjà o dannà a schermu di u telefuninu), poi aghjustate l'angolo di i manichi, è questu hè, u telefuninu pò stà nantu à a tavula cun un angolo còmode per i vostri ochji.

usu di a clip di rilegatura 29

2. O preparanu una grande è una piccula clip di rilegatura, poi chjappà u grande clip di rilegatura à u manicu di a piccula clip di rilegatura, poi piegate a piccula clip di rilegatura in su di circa 60 gradi, dopu, basta mette u telefuninu in u mezu di u telefuninu. dui clips di rilegatura.

clip di rilegatura usa 24s usu di clip di rilegatura 253. Aduprate una carta è dui clips di rilegatura di taglia "L", tagliate a carta à ogni estremità, cum'è seguenti:

clips di rilegatura 48

 

4. Aduprate un grande clip di binder è un cable di carica per fà un stand di carica.

usu di clip di rilegatura 22


Tempu di post: Dec-20-2021