5 cunsiglii pratichi per l'usu di clips di rilegatura

5 cunsiglii pratichi per aduprà clips di rilegatura, rende a vostra vita più còmuda:

Fighjemu un'occhiata à e meravigliose funzioni di u clip binder!

Utilizazione intelligente di a clip di rilegatura 1: usa abilmente una grande clip di rilegatura per fà un supportu per u telefuninu.

 

clip di rilegatura usa 24s
usu di clip di rilegatura 25

Prima preparanu un grande clip di rilegatura, poi chjappà à una estremità di u telefuninu, è infine piegate a maniglia di clip di rilegatura nantu à a parte posteriore di u telefuninu mobile di 90 gradi.

O preparanu una grande è una piccula clip di rilegatura, poi chjappà a grande clip di rilegatura à u manicu di a piccula clip di rilegatura, poi piegate a piccula clip di rilegatura in su di circa 60 gradi.Infine, basta à mette u telefuninu in u mezu di i dui clips di legante.

Utilizazione intelligente di u clip di rilegatura 2: aduprate cun talentu u clip di legante cum'è strumentu à prova di umidità (o a prova di contaminazione di l'aria) in cucina

utilizzare clip di rilegatura 20
clips e sacchetti per raccoglitori

I cundimenti in a cucina ùn sò micca bè cunsirvati è faciuli d'umidite?calmati!Basta à piegà u saccu di cundimentu à l'internu parechje volte, è poi chjappà cù un clip --- U stessu modu per prutege u vostru alimentu in sacchetti aperti, u vostru tè in un saccu apertu, i vostri grani di caffè in sacchetti aperti, u vostru lavaggio in polvere in un saccu apertu, u vostru materiali vegetali in un saccu apertu, i vostri picculi pacchetti di prudutti di salute in un saccu apertu...

U terzu maravigliu usu di u clip binder: aduprate abilmente u clip binder per almacenà u cable di dati

usu di a clip di rilegatura 27
usu di clip di rilegatura 12

Prima, avvolge u cable di dati in una bobina cù a manu manca, è poi chjappà cù a cuda longa.In questu modu, dopu avè almacenatu u cable di dati, ùn hè micca faciule di nodu è sparghje, ma ancu di truvà facilmente.

Utilizazione intelligente di u clip di rilegatura 4: rende abilmente un stand di carica di u telefuninu cù un clip di rilegatura

usu di clip di rilegatura 22

Prima fate un nodo à l'interfaccia di u telefuninu mobile di a linea di carica di u telefuninu, è dopu aduprate un clip.Ricurdatevi di chjappà l'interfaccia di carica di u telefuninu cum'è sopra.Infine, basta à inserisce u telefuninu in u clip di legante è pò esse usatu cum'è una basa di carica di u telefuninu.

Cinque usi meravigliosi di u clip binder 5: aduprate abilmente u clip binder per almacenà a rasoia

Di solitu, u rasu scrapes sempre e cose in u troncu?Per insignà un trucu, basta à chjappà a lama di rasoio cù un clip di legante.

l'usu di clip binder2

Dopu avè lettu i cinque cunsiglii di vita di u clip binder

Hè troppu gastru per voi per metteclip di rilegaturain attesa.

Amparate questi trucchi rapidamente,

Solu un pocu mudificazione,

U clip di rilegatura hà diverse funzioni,

Fate a vostra vita più còmuda.


Tempu di Postu: Dec-18-2021